De telefoon gaat. Op het scherm staat ‘Anoniem’. Dat kan een klant zijn, maar ook een bel service. Ik waag de gok en neem de telefoon op: “Hallo?” “Spreek ik met mevrouw Pelkman?” Verkeerd gegokt, f*ck!

“Wij willen u graag even vragen of u weet dat uw energierekening omhoog gaat en dat u flink kunt besparen op uw rekening als u door ons…” De rest hoor ik al niet meer. Ik laat de dame achter de telefoon haar riedel doen. “Mevrouw? Bent u er nog?” Ik was even uit getuned, maar nu bemerk ik dat er een stilte is gevallen.
“Mevrouw, wist u dat u al de vijftigste bent die belt voor mijn energierekening en wist u dat ik al 49 keer heb verteld tegen uw collega’s dat ik niet geïnteresseerd ben? Dat ik het bel-me-niet-register heb ingevuld. En wist u dat ik nu de verbinding ga verbreken?” Fijne dag! *klik*

Meer weten of vragen?

Ben je geïnteresseerd geraakt door dit blog? Stuur me een berichtje en help je verder!

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

×

Klik op de foto om WhatsApp te openen op je mobiel of computer en stuur mij een berichtje!

× Hoe kan ik je helpen?